(Campagne) De Grolsch Bierkit
Maar de meeste thuisdrinkers doen dat verkeerd, ze hebben in ieder geval niet de juiste gereedschappen in huis om de ideale gastheer of gastvrouw te zijn tijdens een feestje, of etentje. Grolsch komt daarom met de Grolsch Bierkit: een luxe metalen koffer met glazen, onderzetters en een chique bieropener.
Heineken riep het ook al: Nederlanders drinken nog te vaak bier uit een verkeerd glas, of wassen de glazen niet op de juiste manier. Ook uit het onderzoek van Grolsch komt dat naar voren. In totaal geeft 52 procent van de respondenten aan bier uit een plastic beker niet te waarderen en 41 procent is absoluut niet gediend van het drinken van pils uit een limonadeglas.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaToch heeft 31 procent van de Nederlanders niet voldoende bierglazen in huis als er een feestje gegeven wordt. Binnen de groep 25-34 jarigen is dit percentage zelfs 43 procent.
Als Nederlanders de belangrijkste bier ’tools’ moeten opnoemen, zegt 45 procent als eerste de opener, als tweede wordt het glas genoemd. Aan de schuimspaan hecht men de minste waarde (5 procent).
De bierkit is vanaf 17 oktober te koop via www.grolsch.nl en moet 49,95 euro gaan kosten. Maar er worden in de herfst ook 1000 Bierkits weggegeven, via codes op de actieverpakkingen van de Grolsch-biertjes.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid