Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) De Grolsch Bierkit

TNS Nipo vond voor Grolsch uit dat meer dan de helft van de Nederlanders (n=1000) minimaal 1x per week thuis bier drinkt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Maar de meeste thuisdrinkers doen dat verkeerd, ze hebben in ieder geval niet de juiste gereedschappen in huis om de ideale gastheer of gastvrouw te zijn tijdens een feestje, of etentje. Grolsch komt daarom met de Grolsch Bierkit: een luxe metalen koffer met glazen, onderzetters en een chique bieropener.

related partner content for mobile comes here

Heineken riep het ook al: Nederlanders drinken nog te vaak bier uit een verkeerd glas, of wassen de glazen niet op de juiste manier. Ook uit het onderzoek van Grolsch komt dat naar voren. In totaal geeft 52 procent van de respondenten aan bier uit een plastic beker niet te waarderen en 41 procent is absoluut niet gediend van het drinken van pils uit een limonadeglas.

Toch heeft 31 procent van de Nederlanders niet voldoende bierglazen in huis als er een feestje gegeven wordt. Binnen de groep 25-34 jarigen is dit percentage zelfs 43 procent.

Als Nederlanders de belangrijkste bier ’tools’ moeten opnoemen, zegt 45 procent als eerste de opener, als tweede wordt het glas genoemd. Aan de schuimspaan hecht men de minste waarde (5 procent).

De bierkit is vanaf 17 oktober te koop via en moet 49,95 euro gaan kosten. Maar er worden in de herfst ook 1000 Bierkits weggegeven, via codes op de actieverpakkingen van de Grolsch-biertjes.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in