
Binnen de nieuwe unit ligt de focus op innovatie. Volgens W+K worden binnen The Dam Armada ideeën omgezet in producten, van apps tot installaties. Het bureau zal werken voor bestaande klanten van W+K, maar ook voor andere opdrachtgevers. Ook worden er producten ontwikkeld die onafhankelijk op de Android en iTunes-markt worden verkocht.
De eerste apps die zijn opgeleverd zijn de 'Androidion' ('s werelds eerste tweehandige telefoonaccordeon), W+K Black Book (een bureaugids) en een interactief scherm voor modeontwerper Rima.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&AChannel Marketing Manager Project Business
SomfyThe Dam Armada is het idee van Jordi Martinez (ex-Crispin Porter Bogusky & DoubleYou). Hij geeft leiding aan het The Dam Armada-team.
Op de foto van links naar rechts: Martinez (The Dam Armada Director), Leigh Hibell (Art Director) and Jesus Gollonet (Creative Developer).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee