Overslaan en naar de inhoud gaan

Maarten Stramrood in DDMA-bestuur

De director e-commerce & service sales bij Ziggo trad onder meer toe omdat hij het belangrijk vindt dat de marketingwereld innoverend en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Maarten Stramrood zegt dit over zijn benoeming: &;Ik wil een actieve bijdrage leveren aan het neerzetten van het beleid en daarnaast geloven wij bij Ziggo in zelfregulering van de industrie.&;

related partner content for mobile comes here

Stramrood heeft bijna 20 jaar ervaring in functies waarbij online en data een belangrijke rol spelen en deed eerder als ondernemer in het MKB en nu binnen Ziggo veel inzichten op over data driven marketing, die hij meeneemt naar DDMA.

Hij zegt graag de gehele sector te vertegenwoordigen en niet alleen de grote adverteerders en bureaus: &;Uiteindelijk hebben consumenten op elk niveau met online dienstverlening en data te maken en moet DDMA hier overal een rol in kunnen spelen.&;

Het nieuwe DDMA-bestuurslid vindt het belangrijk dat de marketingindustrie innoverend en zelfregulerend blijft optreden: &;Dit vereist samenwerking en transparantie in alles wat bedrijven doen, omdat data en uiteindelijk ook privacy een steeds belangrijkere rol in de samenleving zal gaan spelen.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in