Overslaan en naar de inhoud gaan

Jean-Paul Schaddé van Dooren verlaat FloraHolland

De bloemenveiling raakt zijn marketingkoning kwijt: 'De consument staat centraal'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Per 1 september vertrekt de huidige marketingmanager bij FloraHolland, de bloemenveiling waarvoor hij ruim vijf jaar werkte. Wat hij precies gaat doen weet hij nog niet. ‘Ik ga me even een paar maanden bezinnen op de toekomst en blijf me inzetten voor het initiatief Cityguys.nl dat ik met Roger Bloem ben gestart.’

Top-100
Volgens Schaddé van Dooren is dit het moment om om te zien naar een nieuwe betrekking: ‘FloraHolland innoveert op dit moment hard. De consument staat centraal, in een organisatie die gewend is business to business te opereren. Deze baan begon voor mij met marketingadvies aan kwekers in met name Nederland en Afrika en ik kreeg gelukkig al snel de kans om strategisch marketingadvies te geven bij verschillende projecten voor FloraHolland en in de sierteeltsector.’

related partner content for mobile comes here

In de TvM-Top 100 beste Marketeers van Nederland nam Schaddé van Dooren dit jaar de 32ste plaats in. Opvallend genoeg noemt hij zelf die lijst als een belangrijke motivatie om zijn vleugels verder uit te slaan: ‘Ik sta in die vanwege mijn inzet voor de sierteeltsector op onder meer PR, non-spot, social media en beurzen. Ik wil mezelf blijven ontwikkelen en om volgend jaar in aanmerking te komen voor een plek hoger op de lijst vind ik dat ik aan een nieuwe uitdaging moet beginnen. Wat ik precies ga doen weet ik nog niet, maar verwacht dat er wel een mooie kans voorbij komt en als ik daar mijn creativiteit in kwijt kan, dan pak ik die met beide handen aan.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in