
RET Interieur en Astrimex zijn twee belangrijke spelers in de interieurbouw en presenteren binnenkort gezamenlijk hun nieuwe producten. Epidemie ontwikkelde het design- en communicatieplatform voor de locatie van de productlancering, in de hoop ook de komende jaren interieurklanten te kunnen inspireren.
Xelion ontwikkelt zakelijke telefonie-oplossingen en zet vol in op de meest innovatieve producten op de markt. Onlangs introduceerde Xelion als eerste merk ter wereld een app, waarmee je ieder device kan gebruiken als telefooncentrale van Xelion. Om het merk onder een breder publiek bekend te maken, heeft Xelion Epidemie gevraagd een campagne te ontwikkelen waarmee zijn naamsbekendheid wordt vergroot.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPVoor beide merken zullen medio augustus nieuwe campagnes worden gelanceerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee