Overslaan en naar de inhoud gaan

Op zoek naar de sweet spot in PR

Met welke formule haal je maximale respons uit je pr-inspanningen?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Anno 2015 is public relations geen vak meer voor nabellers. Het is een schaakspel geworden waarbij het draait om de juiste formule tussen marketeer en de beïnvloeder, creativiteit en strategie.

related partner content for mobile comes here

Wouter Glaser (1983) heeft gewerkt voor Hyves, TBWA\ en TomTom op het gebied van PR, communicatie en online marketing. In juni 2012 startte hij Glasnost, dat in drie jaar uitgroeide tot een prijswinnend communicatiebureau met klanten zoals Unilever, eBay, Ben & Jerry&;s, Vodafone en Veilig Verkeer Nederland.

Tijdens Adfo Live zal Glaser aan de hand van praktische voorbeelden uitleggen hoe je succesvolle PR kunt bedrijven, en tips geven om meer op de stoel van de beïnvloeder te zitten.

Kom ook naar Adfo Live, 15 en 16 september
Met ruim 100 verschillende sessies in twee dagen komen op alle onderwerpen voorbij die het werk van de marcomprof sterk gaan beïnvloeden, vandaag en morgen. Social pr, customer journey, digital engagement, marketingtechnology…

Meer weten over Adfo Live? Ga naar de site en .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in