Overslaan en naar de inhoud gaan

Mini lanceert nieuw model met online docuserie

Het automerk volgt voor ‘The Cultural’ mensen die hun onderbuikgevoel laten spreken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne - bedacht door - moet de nieuwe Clubman bij consumenten aanprijzen, die net als het &;eigenaardige&; model opvallen en succesvol zijn geworden, door hun intuïtie te volgen.

related partner content for mobile comes here

In de eerste documentaire &;This way is my way&; volgt de kijker Scott Campbell, een tattoo-artiest uit New York. Opvallend is dat in de film niet één shot is verwerkt dat verwijst naar het merk Mini. Alleen aan het einde wordt de nieuwe Mini Clubman aan de kijker gepresenteerd, gevolgd door de centrale pay-off van de serie: &;go with your gut&;.

De campagne is het eerste creatieve resultaat van de samenwerking tussen Crispin Porter & Bogusky London, sinds ze vorig jaar oktober het internationale account binnenhaalden.

Deze week ging &;This way is my way&; online, maar over de publicatiedatum van het vervolg is nog niets bekend.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Agency: Crispin Porter & Bogusky London
Directed by André Saraiva
Words by Rebecca Guinness

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in