Overslaan en naar de inhoud gaan

Britse uitbreiding bij Khanna\Reidinga

De Britse creatieven Max Gershfield en James Holdsworth beginnen deze maand bij het Amsterdamse bureau.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

James Holdsworth werkte eerder bij KesselsKramer en Anomaly en is ook een Jonge Honden 2015 winnaar.

Gershfield is voormalig nationaal kampioen schaatsen en naast reclamemaker ook dichter én hij speelt in een synth pop band.

Holdsworth verzorgt live action visuals voor bands en DJ&;s, waaronder Nicolas Jaar en L&;Enfant.

Over K\R zegt het duo: ‘Het was voor ons meteen duidelijk dat ze “anders” zijn dan de meeste bureaus. Top-down is dit een intelligente, nieuwsgierige groep mensen bij wie we ons meteen thuisvoelden. We kunnen niet wachten om samen geweldig werk te maken.’

Creatief directeur Demian LaVigne over het nieuwe team: ‘Max en James brengen de rauwe energie en het talent dat we bij K\R “adventurous” noemen. Ze hebben een goede basis en hebben ons ervan overtuigd dat ze de creativiteit bezitten om onze klanten en ons uit te dagen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in