Overslaan en naar de inhoud gaan

MediaPartners Group verandert naam in MPG.

Het contentmarketingbureau heeft tevens een vernieuwd credo: 'Inspiring Audiences'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

MPG., de nieuwe naam van MediaPartners wordt gevormd door drie hoofdletters met een punt erachter. De vernieuwing bij het bedrijf moet een nieuwe periode inluiden: &;Internationale groei, dynamische content.&;

related partner content for mobile comes here

MPG. zegt te investeren: &;Met een eigen film- en fotostudio, jong talent en een vestiging in de USA investeren we flink in internationale groei en kennis van dynamische, scalable content. Dat vormt meteen de basis voor het vernieuwde credo van MPG.: Inspiring audiences.&;

Richard de Booij, algemeen directeur MPG., voegt toe: &;In de hedendaagse wereld van storytelling staan inspireren en verbinden centraal. Daar ligt de basis van contentmarketing. Altijd vanuit een centraal concept, zoals we ook bij Ahold hebben bewezen met Allerhande. Daarbij werken wij graag met internationaal opererende bedrijven, omdat we daar op basis van schaalbaarheid van content van toegevoegde waarde kunnen zijn.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in