Overslaan en naar de inhoud gaan

SBS6 werft deelnemers voor 'Waarom Wachten’

Talpa produceert het tv-programma dat gebaseerd is op Ogilvy & Mather's Dela-campagne uit 2012.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het nieuwe SBS6-programma ‘Waarom Wachten’ verrassen mensen een speciaal persoon in hun leven. Ze spreken openlijk hun waardering uit: voor wijze raad, omdat ze er zijn in zware tijden, of gewoon omdat ze zo veel van de ander houden.

related partner content for mobile comes here

SBS6 om mee te doen: ‘Wie heeft HET verschil gemaakt in jouw leven en wil je daarvoor bedanken? Wij gaan je helpen om dat op een unieke manier aan te pakken. Waarom wachten? NU is het moment!’

In begon de ‘Waarom Wachten’-campagne van Ogilvy & Mather. Hij leverde bureau en Dela 52 awards op.

begon een nieuwe campagne met een nieuw thema: ‘Wat je meegeeft, is wat je straks achterlaat’.

Dela en Ogilvy & Mather lieten Adformatie bij de start van de nieuwe campagne weten dat John de Mols Talpa het tv-programma ‘Waarom Wachten’ zou gaan produceren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in