
Aan welke thema’s besteed je als (interne) communicatieprofessional de meeste aandacht? Welke trends signaleer je? Met wie werk je veel samen? Welke communicatieve rol vervul je in je dagelijkse werk? Hoe zie je dat voor de toekomst? Over deze vragen en nog veel meer gaat het trendonderzoek IC 2015 - een samenwerkingsverband tussen Communicatie Magazine en Involve.
Iedere (interne) communicatieprofessional kan aan het trendonderzoek deelnemen. De vragenlijst bestaat uit 37 vragen. Deze invullen duurt ongeveer 15 minuten. Je gegevens worden uiteraard anoniem verwerkt. We verzoeken je de vragenlijst vóór 22 juni te beantwoorden.
Onder de eerste 100 respondenten verloten we 10 edities van het boek: 'Help! Wat doen we nou wel en wat doen we nou niet (meer)?'
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftKlik hier voor het onderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee