Dit zijn de 5 best gelezen stukken op Marketing Online van de afgelopen week
Social media van KLM is flying high, stoute Arie Boomsma en KPN hip and happening (of juist niet).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
10 redenen waarom KLM op social media tot grote hoogte stijgt
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Arie Boomsma heeft zogenaamd iets gedaan wat niet door de beugel kan
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS'KPN moet nu niet ineens hip and happening willen worden'
Hoe komt het dat Nokia, Hema en V&D zichzelf niet opnieuw kunnen uitvinden?
Joost van Gelder: 'Ik ben vreemdgegaan met Paul Smith'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid