Overslaan en naar de inhoud gaan

Weer een grote mediapitch: Mondelez

Het gaat tussen Dentsu Ageis Network en Starcom Mediavest Group.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mondelez International herziet het wereldwijde, 1,58 miljard euro tellende media buying en planning account. Dentsu Aegis heeft nu een groot deel van de business in handen in West- en Centraal-Europa en Azië Pacific. Starcom Mediavest Group werkt voor het concern in de Verenigde Staten, Latijns-Amerika, Oost-Europa en Afrika. Mondelez wil consolideren bij één van de twee netwerken.

Mondelez is bekend van merken als Milka, Toblerone, Oreo, Philadelphia, LU, Cadbury en Côte D&;Or. Het concern wil de bureau-infrastructuur versimpelen en nog meer inzetten op e-commerce en het te gelde maken van content.

De lijst van internationale mediareviews van grote concerns . Johnson & Johnson, P&G, Unilever, L&;Oreal, 21stCentury Fox, Sony en Volkswagen Group kijken allen rond.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in