Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw logo: IHOP lacht nu

De Amerikaanse pannenkoeken- en wafelketen heeft voor het eerst sinds 20 jaar een nieuw logo.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Veel mensen zagen in het oude logo een fronsend gezichtje en dat kan natuurlijk eigenlijk niet bij een fastfoodketen dat zich voluit The International House of Pancakes noemt (maar ook hamburgers enzo verkoopt).

related partner content for mobile comes here

IHOP lijkt geluisterd te hebben: het nieuwe logo bevat een smiley.

Het nieuwe logo is simpeler en meer in balans. Omdat het als het ;in een doos zit&;, oogt het lichter en moderner.

Kirk Thompson, head of marketing van IHOP, noemt het oude logo de &;corporate signature&;.

Het oude logo

Het nieuwe logo

Bedoeling was om wel vast te houden aan de roots, door de kenmerkende blauwe en rode kleur in het logo te houden.

Twee jaar geleden voerde IHOP al een verandering door in het menu, wat leidde tot een betere omzet in 2013 en 2014.

De keten is ook bezig met een nieuw winkeldesign, het interieur zal moderner worden.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in