Cohn & Wolfe helpt Sanex bij positionering als ‘expert in huidverzorging’


Colgate-Palmolive heeft na een pitch communicatiebureau Cohn & Wolfe ingeschakeld voor de pr-campagne rond de nieuwe Sanex Advanced-producten – producten voor de verzorging en behandeling van veeleisende huidtypes. De campagne start deze maand.
Met de introductie van Sanex Advanced wil Colgate-Palmolive zijn positionering als expert op het gebied van huidverzorging bevestigen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMedisch en lifestyle
‘Consumenten die op zoek zijn naar informatie over huidverzorging doen dat vooral online. Voor Sanex liggen er dus kansen in een samenwerking met online influencers’, aldus Cohn & Wolfe Benelux-directeur Erik Graadt van Roggen. ‘We zullen in de campagne zowel de medische als de lifestyle-aspecten van de nieuwe producten benadrukken.’
Sanex is het derde account voor Cohn & Wolfe Benelux in een jaar, na eerdere campagnes voor Elmex in Nederland en Colgate in België.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid