Overslaan en naar de inhoud gaan

Cohn & Wolfe helpt Sanex bij positionering als ‘expert in huidverzorging’

Het bureau wil daarbij samenwerken met online influencers.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Colgate-Palmolive heeft na een pitch communicatiebureau Cohn & Wolfe ingeschakeld voor de pr-campagne rond de nieuwe Sanex Advanced-producten – producten voor de verzorging en behandeling van veeleisende huidtypes. De campagne start deze maand.

related partner content for mobile comes here

Met de introductie van Sanex Advanced wil Colgate-Palmolive zijn positionering als expert op het gebied van huidverzorging bevestigen.

Medisch en lifestyle

‘Consumenten die op zoek zijn naar informatie over huidverzorging doen dat vooral online. Voor Sanex liggen er dus kansen in een samenwerking met online influencers’, aldus Cohn & Wolfe Benelux-directeur Erik Graadt van Roggen. ‘We zullen in de campagne zowel de medische als de lifestyle-aspecten van de nieuwe producten benadrukken.’

Sanex is het derde account voor Cohn & Wolfe Benelux in een jaar, na eerdere campagnes voor Elmex in Nederland en Colgate in België.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in