Overslaan en naar de inhoud gaan

Ikea zoekt Zweedseballetjestesters

De retailer opent een nieuwe winkel in Sydney en besluit daarvoor hulp van consumenten in te roepen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hoe?

related partner content for mobile comes here

Nou, ze zoeken iemand die de bedden wil testen (de &;Comfort Coordinator’),

of het ballenbad wil uitproberen (‘Ball Pit Tester&;).

Belangrijke baan in de winkel: de IKEA-meubelinelkaarzetter (&;The Ultimate Ikea Assembler&;)

En jawel, een heuse Zweedsegehaktballenproever wordt ook gezocht. 

&;To make sure each little fellow is of optimal size and taste.&;

Ikea noemt het zelf &;werelds eerste Ikea-winkel gebouwd door consumenten&;.

Doel van de campagne is de consumenten te betrekken om de nieuwe winkel te doen slagen. Als ze vanaf het begin bij het project worden betrokken, zo redeneert Ikea, dan wordt er goede buzz gecreëerd, wat ook goed is voor het merk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in