Ikea zoekt Zweedseballetjestesters


Hoe?
Nou, ze zoeken iemand die de bedden wil testen (de 'Comfort Coordinator’),
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSThe IKEA Comfort Coordinator - Marsden Park
of het ballenbad wil uitproberen (‘Ball Pit Tester').
The IKEA Ball Pit Tester - Marsden Park
Belangrijke baan in de winkel: de IKEA-meubelinelkaarzetter ('The Ultimate Ikea Assembler')
The Ultimate IKEA Assembler - Marsden Park
En jawel, een heuse Zweedsegehaktballenproever wordt ook gezocht.
'To make sure each little fellow is of optimal size and taste.'
The IKEA Meatball Taster - Marsden Park
Ikea noemt het zelf 'werelds eerste Ikea-winkel gebouwd door consumenten'.
Doel van de campagne is de consumenten te betrekken om de nieuwe winkel te doen slagen. Als ze vanaf het begin bij het project worden betrokken, zo redeneert Ikea, dan wordt er goede buzz gecreëerd, wat ook goed is voor het merk.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid