Barracuda werkt voor BiFi en Ben & Jerry’s
Het activatie- en fieldmarketingbureau ontwikkelt activatiecampagnes en een pop-up scoopshop.
Jack Link’s bracht het BiFi account voor activatie en sampling na een pitch onder bij Barracuda, omdat het bureau de beste doorvertaling wist te maken van de door BSUR ontwikkelde strategie voor BiFi.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Barracuda zal grootschalige sampling- en activatiecampagnes uitvoeren op festivals, out of home, petrols en in andere relevante kanalen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
Spotta
Het bureau werkte al voor diverse merken van Unilever. Nu gaat het ook aan de slag voor de Ben & Jerry’s pop-up scoopshop in de nieuwe terminal bij het Amsterdam Centraal Station. Het bureau is verantwoordelijk voor de volledige gang van zaken in de scoopshop. De medewerkers van Barracuda zijn door de Amerikaanse delegatie van Ben & Jerry’s getraind.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid