Overslaan en naar de inhoud gaan

Barracuda werkt voor BiFi en Ben & Jerry’s

Het activatie- en fieldmarketingbureau ontwikkelt activatiecampagnes en een pop-up scoopshop.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jack Link’s bracht het BiFi account voor activatie en sampling na een pitch onder bij Barracuda, omdat het bureau de beste doorvertaling wist te maken van de door BSUR ontwikkelde strategie voor BiFi.

related partner content for mobile comes here

Barracuda zal grootschalige sampling- en activatiecampagnes uitvoeren op festivals, out of home, petrols en in andere relevante kanalen.

Het bureau werkte al voor diverse merken van Unilever. Nu gaat het ook aan de slag voor de Ben & Jerry’s pop-up scoopshop in de nieuwe terminal bij het Amsterdam Centraal Station. Het bureau is verantwoordelijk voor de volledige gang van zaken in de scoopshop. De medewerkers van Barracuda zijn door de Amerikaanse delegatie van Ben & Jerry’s getraind.
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in