Overslaan en naar de inhoud gaan

Tweede oprichter verlaat Dawn

Greo Belgers is sinds juni 'Practitioner in Entrepreneurship, Creative Leadership, Strategic Design and Social Innovation' bij 'Part of a…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zo staat het op zijn LinkedIn-.

related partner content for mobile comes here

Greo Belgers richtte Dawn in 2008 op samen met en

In februari vorig jaar mede-oprichter Jaap Boender het bureau. Het was voor beide partijen tijd voor een nieuwe stap, zei Boender.

Hij legde uit dat Dawn zich steeds breder ontwikkelde en naast campagnes ook producten, diensten en platforms bedacht en produceerde. Dat vroeg volgens Boender om ander talent, en anders nadenken over processen en verdienmodellen.

In juni vorig jaar de van TBWA\Neboko afkomstige aan om het bureau samen met Snellenberg en Belgers te gaan leiden.

Belgers was nog niet bereikbaar voor commentaar.

Vanuit Dawn mailt David Snellenberg deze aanvulling:

&;Tijden veranderen and so is dawn. We hebben de ambitie om ons continu in de voorhoede van dit vak te begeven, zonder de roots, het merkdenken, te verlaten.

Op dit moment zijn we ontzettend druk bij Dawn. Een beetje met ons zelf: er komen mensen bij, we zijn een nieuwe onderneming aan het starten en er komt versterking in het management.

We zijn erg blij met Greo te hebben gewerkt maar hij wilde door, en dus is er plek voor een nieuwe generatie.

Bovenal zijn we druk met klanten. We zijn als een dolle aan het presenteren en produceren deze zomer en er komen veel spannende en nieuwe projecten naar buiten.

In de loop van augustus hoor je meer.&;

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in