Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever neemt huidverzorgingsmerk Murad over

Unilever breidt zijn portfolio aan huidverzorgingsmerken uit.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Unilever heeft een overeenkomst getekend voor de overname van huidverzorgingsmerk Murad. 

related partner content for mobile comes here

Murad werd in 1989 opgericht in L.A. en is inmiddels te koop in 42 landen in warenhuizen, apotheken, spa’s en salons.

De aankondiging komt na de acquisities van Dermalogica, Kate Somerville en REN, allemaal huidverzorgingsmerken. Met deze stap wil Unilever zich positioneren als belangrijke speler in het segment huidverzorging.

Paul Polman, CEO van Unilever over Murad: ‘Het merk heeft een trouwe aanhang wat uitstekende mogelijkheden biedt voor uitbreiding, en een goede aanvulling is op de merken die we recent hebben overgenomen.’

Wat Unilever voor de overname betaalt, is niet bekend. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in