
Unilever heeft een overeenkomst getekend voor de overname van huidverzorgingsmerk Murad.
Murad werd in 1989 opgericht in L.A. en is inmiddels te koop in 42 landen in warenhuizen, apotheken, spa’s en salons.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeDe aankondiging komt na de acquisities van Dermalogica, Kate Somerville en REN, allemaal huidverzorgingsmerken. Met deze stap wil Unilever zich positioneren als belangrijke speler in het segment huidverzorging.
Paul Polman, CEO van Unilever over Murad: ‘Het merk heeft een trouwe aanhang wat uitstekende mogelijkheden biedt voor uitbreiding, en een goede aanvulling is op de merken die we recent hebben overgenomen.’
Wat Unilever voor de overname betaalt, is niet bekend.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee