Shell, Unilever en Pathé Thuis werken samen aan zomercampagne
Shell-klanten die Unilever producten kopen, kunnen gratis een film on-demand kijken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Gasten die bij Shell een Unilever zomerproduct kopen, ontvangen een nieuwe film van Pathé Thuis.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Tijdens de Zomerweken ontvangen gasten bij aankoop van twee Lipton Ice Tea, Ola ijsjes of broodjes een film voor thuis. De filmvoucher geeft recht op een van de vijftig beschikbare nieuwe films.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDanny van der Linden, Sales Manager van Unilever, verwacht met deze actie en het ‘aansprekende premiaat’ een zeer brede doelgroep te kunnen bereiken.
De actie duurt van 1 juli tot en met 1 september.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid