Overslaan en naar de inhoud gaan

Verschuivingen in het Benelux-team van CitySavvy

Nieuwe propositie met Carolien Pors.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Financieel en corporate communicatiebureau CitySavvy heeft Bob Wildvank (29) benoemd tot account director in het Benelux-team, dat geleid wordt door managing director Omara Nahar. In deze rol blijft Wildvank verantwoordelijk voor klant- en mediarelaties en stuurt hij het accountteam aan. Daarnaast zal hij zich gaan richten op business development in de Nederlandse markt. Wildvank is gespecialiseerd in pr voor de asset management-sector. Hij begon zijn carrière in 2010 bij CitySavvy in Londen.

related partner content for mobile comes here

Eerder dit jaar maakten Soraya Atmani (29) en David Von Den Driesch (26) promotie in CitySavvy’s Benelux-team. Atmani is in haar rol als accountmanager naast klant- en mediarelaties verantwoordelijk voor contentproductie en -management, in het Frans en Engels. Von Den Driesch is aangetreden als account executive. In deze rol is hij verantwoordelijk voor marktonderzoek en voor contentproductie in het Duits, zijn moedertaal.

Per 1 januari 2015 brengt CitySavvy in samenwerking met Carolien Pors – onafhankelijk adviseur en al bijna 20 jaar een sterke reputatie in financiële pr – een vernieuwde propositie naar de markt. De gecombineerde expertise ondersteunt de Benelux-strategie van het bureau, waarin sector-, markt- en talenkennis centraal staan.

Het Benelux-team werkt vanuit het CitySavvy kantoor in Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in