Overslaan en naar de inhoud gaan

Toyota lanceert ‘Sirieus’ veilige campagne in Zweden

Het automerk laat je radio communiceren met je smartphone en de vliegtuigmodus activeren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zweden staat bekend om zijn veilige autowegen en het zogenoemde ‘Mission Zero’-concept, het streven naar nul dodelijke auto-ongelukken per jaar.

related partner content for mobile comes here

wil hieraan zijn steentje bijdragen en vroeg een innovatieve campagne te ontwikkelen. Wanneer een bestuurder zijn iPhone meeneemt en inplugt om op te laden wordt Siri (of Google Voice voor Android-gebruikers) geactiveerd. Wanneer de radiocommercial voorbijkomt en zich specifiek richt op Siri, zal deze de vliegtuigmodus activeren en kan de bestuurder zijn reis veilig voortzetten.

De campagne beweert als eerste in de wereld apparaten met elkaar te laten communiceren, zonder de tussenkomst van een mens. Voorlopig zal de campagne alleen in Zweden worden uitgezonden, precies in de vakantieperiode wanneer de meeste Zweedse gezinnen in de auto zitten op weg naar of van hun vakantie.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Agency: Saatchi & Saatchi Sweden

Bron:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in