Overslaan en naar de inhoud gaan

Recma: Vizeum snelst groeiende medianetwerk wereldwijd

Het mediabureau liet in 2014 een groei zien van 29,1 procent.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Recma presenteerde de afgelopen tijd niet alleen rapporten over  en , maar ook over groei. In het Overall Activity Billings 2014 rapport heeft Recma zestien internationaal opererende bureaus beoordeeld. Vizeum heeft in 2014 met 29,1 procent veruit de grootste groei laten zien in omzet uit haar activiteiten. 

De top-5 ziet er als volgt uit:

1- Vizeum  +29,1%
2- BPN  +20,0%
3- Arena  + 12,3%
4- MediaCom + 11,5%
5- Dentsu Media + 11,1% 


In absoluut volume groeide de totale omzet van Vizeum met 2.183 miljoen. Gewonnen internationale accounts in 2014 zijn onder andere ABinBEV (Europa), Burger King (Europa) en Shiseido (internationaal). Ook worden de relaties met de al bestaande klanten Sonos, Ikea en BMW verder uitgebreid naar nieuwe markten. In Nederland verwierf Vizeum in het afgelopen jaar lokaal onder andere het account van Wehkamp, Nintendo Benelux en Huawei. In 2015 zijn daar BBC First en Burger King nog bijegkomen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in