Overslaan en naar de inhoud gaan

‘V&D verder zonder marketing in de directie’

In de laag onder de directie worden verschillende nieuwe mensen geplaatst.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

V&D gooit de marketingfunctie uit zijn directie. Dat meldtop basis van interne stukken die het in handen heeft. Verschillende directieleden worden uit hun functie gezet, zodat uiteindelijk maar vier van de negen leden overblijven. Het afslanken van de board zou onderdeel uitmaken van de grote reorganisatie waarin het in zwaar weer verkerende V&D zit.

Hoppenbrouwer
Naast de marketingdirecteur zullen de directieleden voor HR, logistiek, e-commerce en IT het veld ruimen. De vertrekkende directieleden blijven onderdeel van het managementteam van V&D, maar zitten niet meer in de kerndirectie. In de laag onder de directie worden verschillende nieuwe mensen geplaatst. Op dit moment wordt de functie van marketingdirecteur V&D vervuld door Adriana Hoppenbrouwer, die krap twee jaar voor V&D werkt. Eerder was zij Global Marketing & Multi-Channel Director bij V&D’s voormalige Maxeda-zus Hunkemöller en tot 2009 was ze Head of Northern Central Europe Marketing bij Nike.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in