Overslaan en naar de inhoud gaan

Tool om design management te stroomlijnen

Programma speelt in op de vraag naar het verbeteren van kwaliteit, consistentie en doorlooptijd van ontwerpaanvragen
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Capital ID, specialist op het gebied van marketing- en communicatie automatisering, lanceert een tool onder de naam Design Management. Het programma speelt volgens Capital in op de vraag naar het verbeteren van kwaliteit, consistentie en doorlooptijd van ontwerpaanvragen binnen marketingcommunicatie-afdelingen en met ontwerpbureaus.

related partner content for mobile comes here

Brand Guidelines
Met Design Management ontwerpaanvragen binnen een organisatie in behandeling worden genomen. Door briefings en het reviewen en goedkeuren van designs te centraliseren. Doel is om de kwaliteit, consistentie en doorlooptijden te verbeteren. Hergebruik van briefings, interactie tussen interne en externe partijen, toetsing op klantspecifieke brand guidelines en een generieke (op verzoek aanpasbaar) workflow moeten daaraan bijdragen.

De oplossing die bij klanten op het ID manager-platform gebruikt kan worden, is verdeeld in vier logische processtappen: briefing, debriefing, design en productie. Binnen deze stappen hebben gebruikers in de rol van aanvrager, goedkeurder en ontwerper de mogelijkheid om opmerkingen of aanvullingen te geven, feedback te vragen, digitale of print designs te annoteren en goedkeuring te geven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in