Cannes: Nederland 6 x op shortlist Film


Publicis en Wieden+Kennedy staan er ieder twee keer op.
De overige twee nominaties zijn voor DDB en Y&R.
Het gaat om de volgende commercials:
ALS Ik ben inmiddels overleden (2x) - Publicis
Heineken The Legendary Making Of The Date - Wieden+Kennedy Amsterdam
Heineken Opera – Wieden+Kennedy Amsterdam
Autodrop Geheime Doorgang – DDB
LG Thief – Y&R Amsterdam
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Vorig jaar stonden Nederlandse bureaus 13 keer op de shortlist Film. Toen won Wieden+Kennedy Amsterdam de Grand Prix Film voor de WK-campagne voor Nike, 1x Goud en 2x Brons voor Heineken.
Vrijdag worden de laatste shortlists bekendgemaakt van de categorieen Film Craft, Titanium & Integrated en Branded Content.
De Leeuwen worden zaterdagavond uitgereikt.
> Alles over de Cannes Lions op onze speciale Cannes Lions eventpagina.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid