Overslaan en naar de inhoud gaan

Cannes: Nederland 6 x op shortlist Film

Nederlandse bureaus staan zes keer op de shortlist Films van het reclamefestival in Cannes.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Publicis en Wieden+Kennedy staan er ieder twee keer op.
De overige twee nominaties zijn voor DDB en Y&R.

related partner content for mobile comes here

Het gaat om de volgende commercials:
ALS Ik ben inmiddels overleden (2x) - Publicis
Heineken The Legendary Making Of The Date - Wieden+Kennedy Amsterdam
Heineken Opera – Wieden+Kennedy Amsterdam
Autodrop Geheime Doorgang – DDB
LG Thief – Y&R Amsterdam

Vorig jaar stonden Nederlandse bureaus 13 keer op de shortlist Film. Toen won Wieden+Kennedy Amsterdam de Grand Prix Film voor de WK-campagne voor Nike, 1x Goud en 2x Brons voor Heineken.
Vrijdag worden de laatste shortlists bekendgemaakt van de categorieen Film Craft, Titanium & Integrated en Branded Content.
De Leeuwen worden zaterdagavond uitgereikt.

> Alles over de Cannes Lions op onze speciale .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in