Overslaan en naar de inhoud gaan

BSUR wint Europese account BiFi en Peperami

Jack Link's, dat de snackmerken in april 2014 overnam van Unilever, heeft BSUR aangesteld als lead creative agency EMEA.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De snackmerken BiFi en Peperami, waarvoor Lowe in Engeland een 15 jaar lopende, veelbekroonde tv-campagne maakte, stonden al een tijd in de etalage bij Unilever, toen het Amerikaanse familiebedrijf Jack Link’s ze kocht, in april dit jaar. 

related partner content for mobile comes here

Jack Link’s verkoopt meer dan 100 verschillende vleessnackproducten in meer dan 40 landen en heeft voor zichzelf de komende jaren een ‘agressieve groeiambitie’ geformuleerd.  De onderneming heeft een Europees hoofdkantoor geopend in Amsterdam.

BSUR won het account na een pitch waaraan vijf bureaus deelnamen. 

Jack Link’s koos volgens marketing director Nico Stachos voor BSUR vanwege de Concepting filosofie van het bureau, de ‘bold creativity’, ‘great brand building capabilities’, en de energie en toegevoegde waarde die ze proefden bij het zeer internationale team van BSUR.

BSUR’s Jan Rijkenberg vult aan: ‘Jack Link’s zocht niet alleen een reclamebureau, maar ook een partner die business-ideeën kan toevoegen aan elk denkbaar element van de marketingmix. Dat is precies wat wij het liefste doen.’ 

Een van de veelbekroonde Peperami-commercials van Lowe London:

;Wimp&; commercial

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in