Overslaan en naar de inhoud gaan

Tilburgse bureaus starten gezamenlijk label

Lancering U:MAIN.LY om zich landelijk te positioneren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze week hebben 16 online bureaus uit Tilburg een gezamenlijk label gelanceerd. Er zijn opvallend veel online bureaus uit Tilburg, die op sommige vlakken met de landelijke top meedoen. Toch wordt er dikwijls bij pitches niet verder gekeken dan bureaus in de randstad. Met dit initiatief willen zij hun krachten bundelen en hun positie in Nederland verder uitbouwen. Tevens hopen zij hiermee online toptalent aan de regio te binden.

related partner content for mobile comes here

De naam voor het label (uit te spreken als ‘joe-meenlie’) komt van ‘You mainly’ waarbij het volgens de bureaus vooral gaat om de rol van jou als mens die online producten succesvol maakt.

De aftrap van het door 16 bureaus ondersteunde initiatief wordt begin mei gegeven middels een ‘hackathon’. Op een inspirerende locatie in Tilburg zullen de bureaus zich samen met getalenteerde studenten buigen over problemen die grote opdrachtgevers op een creatieve manier opgelost willen zien. Naast de events zullen er ook landelijke campagnes worden ingezet om de naamsbekendheid van het label te vergroten. Daarnaast leeft er binnen U;MAIN.LY de ambitie soms zich samen te voegen tot één groot online bureau dat kan meedoen aan (inter)nationale pitches.

Dit gezamenlijke initiatief is opgezet door Datacon, Estate Internet, EZcompany, Flashpoint, Frameplay, Freshheads, Gemoro, Indicia, IQNOMY, Livewall, Magneds, OOGT, PauwR, Pondres, Prezent Internet B.V. en Schepnet.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in