Overslaan en naar de inhoud gaan

Raymond Luijbregts van start bij bureau Co-Workx

Met de komst van de voormalig journalist wil Co-Works zich sterker profileren op contentmarketing.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Pr- en contentmarketingbureau Co-Workx heeft zich versterkt met Raymond Luijbregts. Luijbregts was de afgelopen negen jaar hoofdredacteur van onder andere het zakelijke IT-magazine WINMAG Pro en het business/lifestylemagazine Baaz.

related partner content for mobile comes here

Luijbregts heeft de opleiding journalistiek gevolgd met als afstudeeronderwerp internetjournalistiek. Daarna trad hij in dienst bij Clipboard Publishing, waar hij de scepter zwaaide over de redactie en eindverantwoordelijk was voor de content van diverse IT- en B2B-magazines, zowel online als in print.

Luijbregts gaat ambitieus van start: ‘Ik wil in korte tijd de contentmarketingdiensten van Co-Workx naar een hoger plan tillen.’ Ook wil hij Co-Workx zelf meer gezicht gaan geven, door het bedrijf met blogs en via sociale media sterker te profileren als expert in de branche.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in