Overslaan en naar de inhoud gaan

Ellen ten Damme speelt hoofdrol in Drenthe commercial

De zangeres keert in een landelijke tv-campagne terug naar provincie waar ze haar jeugd doorbracht.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de commercials haalt ze herinneringen op aan de mooie momenten uit haar jeugd. In de beelden zien we de Ellen van nu, afgewisseld met de kleine Ellen en tiener-Ellen.

related partner content for mobile comes here

Speciaal voor deze campagne heeft ze haar Engelstalige nummer ‘Darling’ vertaald naar Drenthe. De bij het nieuwe nummer (Darling Drenthe) is in Drenthe opgenomen en vormt tevens de basis voor de landelijke commercial. De nieuwe single is overigens gratis te downloaden.

Online is het thema van de campagne nader uitgewerkt rond het begrip DrentheMomenten, zogeheten &;ultieme geluksmomenten&; die je in Drenthe kan ervaren. &;Deze momenten willen we tot leven brengen,&; aldus Barry Kok van communicatiebureau Open: &;We willen mensen in beweging krijgen door ze te laten vertellen welke plekjes voor hun bijzonder zijn. In de campagne noemen we dit DrentheMomenten die we gevangen hebben in nostalgische polaroids. Het zijn echte momenten, echte herinneringen van echte mensen.&;

Het creatieve concept is van Barry Kok en Piebe Piebenga van Communicatiebureau Open uit Groningen. De commercial is geproduceerd door Ismael ten Heuvel van PinkRabbit, en gemaakt in opdracht van Marketing Drenthe. 

Drenthe commercial met Ellen ten Damme (kind 11 jaar)

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Drenthe commercial Ellen ten Damme (tiener 17 jaar)

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De making off 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in