Overslaan en naar de inhoud gaan

Volvo Cars Nederland naar Grey Benelux

Grey wordt verantwoordelijk voor de creatieve invulling van de marketingcommunicatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Algemeen directeur van Volvo Cars Nederland, Richard Snijders, tekende vanochtend de samenwerkingsovereenkomst met Grey Benelux.

Arthur van Es, marketing director Volvo Cars Nederland &;Ons Zweedse hoofdkantoor vroeg ons vorig jaar om verkennende gesprekken te voeren met Grey Benelux. Dit is onderdeel van een wereldwijd nieuw beleid waarbij Grey International de nieuwe lead agency is. Het gevoel was direct goed en ik ben blij dat we per vandaag dan ook echt van start gaan. Er staat ons een druk jaar te wachten met onder andere de introductie van de nieuwe Volvo XC90.&;

Doeke de Steur, managing director van Grey Benelux: &;Op de achtergrond was ons kernteam al even aan het werk voor Volvo België, waardoor we nu voor Volvo Nederland extra snel kunnen opschakelen.&;
 

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in