Overslaan en naar de inhoud gaan

Anthem vernieuwt verpakking Cup a Soup Soeperieur

Design bureau Anthem ontwerpt opvallendere verpakking voor Cup a Soup.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het packaging design van Cup a Soup Souperieur is vernieuwd. Het Europese designbureau Anthem kreeg van Erik Liebe van Unilever de opdracht op Cup a Soup ‘beter zichtbaar te maken op het schap en om de shopper te helpen bij het vinden van hun favoriete smaak’. Daarbij heeft het bureau geprobeerd om de hele lijn een natuurlijkere en versere uitstraling te geven, wat inspeelt op de voedingstrends van het moment.

related partner content for mobile comes here

Carla Hamminga, Senior Account Director van Anthem Nederland: ‘Door deze restyle hebben we stopping power op het schap gecreëerd. Daarna wordt de consument/shopper verleid om zo’n lekkere Cup a Soup Souperieur variant mee naar huis te nemen en daarbij wellicht ook een aantal andere smaken, omdat ze nu duidelijk kunnen zien dat er veel verschillende smaken zijn. Dubbele winst dus.’

Dit is de oude verpakking:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in