Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de 8 best gelezen artikelen in 2014 op MarketingOnline

We zetten ze hier voor je op een rij.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

1. 

related partner content for mobile comes here

Marc van Eck schreef dat hij teleurgesteld was in de de nieuwe Rabobankcommercial die met vele bombarie werd aangekondigd. ‘De bank zou nu toch komen met een concrete aanpak om samen aan de slag te gaan, om de lokale bedrijvigheid te stimuleren?’

2.

De arbeidsmarkt voor marketeers is gekanteld. Het aantal vacatures is de laatste twee maanden van vorig jaar met 40% gestegen ten opzichte van een jaar ervoor. Dat lezen we graag.

3.

Zalando neemt het niet nauw met het arbeidsrecht en jaagt jonge werknemers zo ongeveer over de kling met zwaar werk, die daarbij dagelijks enorme afstanden af moeten leggen. Dat blijkt uit een RTL-documentaire die voor veel ophef in Duitsland zorgde.

4.

Welke marketingprofs delen, liken, discussiëren, reageren, volgen en verbinden het meest op LinkedIn?

5.

Hema denkt dat een hotdog en een energiedrankje de beste combi vormen om het publiek te wijzen op de nieuwe duurzame missie: ‘zo makkelijk kan beter eten zijn’.

6.

Warc beoordeelde de social media strategieën van recente social mediacampagnes, wereldwijd. Wij zetten de zes prijswinnaars op een rij.

7.

Vinylverzamelaars kunnen opgelucht ademhalen. Vanaf april schakelde Ikea over van EXPEDIT naar KALLAX. Dat werd graag gelezen.

8.

Unbounce heeft de 10 woorden die Lianna Domenic van Flipit heeft verzameld, op een rijtje gezet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in