Overslaan en naar de inhoud gaan

Belgisch reclamevakblad PUB houdt ermee op

Het Belgische reclamevakblad PUB, uitgegeven door Wolters Kluwer, houdt na dertig jaar op te bestaan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met ingang van 31 december worden zowel PUB magazine als de dagelijkse PUB News en stopgezet. Dat heeft uitgever Wolters Kluwer Belgium bekend gemaakt. De uitgeverij merkt op dat Pub net zoals de kranten en tijdschriften de voorbije jaren geconfronteerd werd met dalende reclame-inkomsten en een verlies aan abonnees.

related partner content for mobile comes here

Wolters Kluwer zegt de voorbije periode een aantal mogelijke oplossingen onderzocht te hebben om de toekomst van het magazine te garanderen, maar dat uiteindelijk toch moest worden besloten moest worden om de activiteiten stop te zetten.

De uitgeverij voegt er aan toe dat er voor de werknemers van het magazine in overleg met de sociale partners nog een oplossing wordt gezocht. Mogelijk kunnen een aantal personeelsleden worden ingeschakeld bij andere publicaties van de divisie vakinformatie van Wolters Kluwer.

PUB werd opgericht in het midden van de jaren zeventig en was bij diverse evenementen in de marketingsector betrokken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in