Autismefonds schakelt Westerlingen en Canday in
Samen met het Autismefonds geven Canday en Westerlingen invulling aan het project 'Aut There', waarmee het fonds aandacht wil vragen en oplossingen wil bieden voor het sociale isolement waar veel mensen met een autisme mee te maken hebben. Het project is in eerste instantie vooral gericht op de jongeren onder deze doelgroep.
Canday ontwikkelde het communicatieconcept voor Aut There en zorg voor de bijbehorende app: een platform waarop jongeren contact kunnen leggen met 'gelijkgestemden'.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaWesterlingen nam de ontwikkeling van het overkoepelende thema en de landelijke bewustwordingscampagne voor rekenig. Thema: 'Autisme is niet te genezen, onbegrip gelukkig wel'.
De campagne en de app worden gelanceerd tijdens de Autismeweek in de eerste week van april.
Het project wordt financieel ondersteund door de Vriendenloterij.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid