Overslaan en naar de inhoud gaan

Autismefonds schakelt Westerlingen en Canday in

De communicatiebureaus Westerlingen en Canday bundelen de krachten voor het Autismefonds.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Samen met het Autismefonds geven Canday en Westerlingen invulling aan het project &;Aut There&;, waarmee het fonds aandacht wil vragen en oplossingen wil bieden voor het sociale isolement waar veel mensen met een autisme mee te maken hebben. Het project is in eerste instantie vooral gericht op de jongeren onder deze doelgroep.

related partner content for mobile comes here

Canday ontwikkelde het communicatieconcept voor Aut There en zorg voor de bijbehorende app: een platform waarop jongeren contact kunnen leggen met &;gelijkgestemden&;.

Westerlingen nam de ontwikkeling van het overkoepelende thema en de landelijke bewustwordingscampagne voor rekenig. Thema: &;Autisme is niet te genezen, onbegrip gelukkig wel&;. 

De campagne en de app worden gelanceerd tijdens de Autismeweek in de eerste week van april.

Het project wordt financieel ondersteund door de Vriendenloterij. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in