Overslaan en naar de inhoud gaan

Robert van den Ham weg bij Sanoma

De AutoWeek-hoofdredacteur keert na een conflict niet meer terug.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zojuist is bij het cluster Automotive bekendgemaakt dat Robert van den Ham, hoofdredacteur van AutoWeek, Sanoma zal verlaten. Sanoma spreekt van &;een verschil van inzicht over het te voeren beleid&;.

In oktober dat Van den Ham op non-actief was gezet n
a een conflict met uitgever Jan Wouter Kleinjan.

related partner content for mobile comes here

Dat Van den Ham liever geen exit had gekregen, blijkt uit de tekst die bij Sanoma op intranet verscheen: &;Het waren vier mooie, boeiende jaren, waarin ik met mijn team het vertrouwen en de ruimte heb gekregen om het mediamerk AutoWeek verder uit te bouwen. Ik ben trots op wat we gezamenlijk – redactie, marketing en sales – in relatief korte tijd hebben neergezet, maar een verschil van inzicht over het te voeren beleid voorkomt helaas een voor mij volgende stap daarin. Ik ga op weg naar een nieuwe uitdaging búiten Hoofddorp.&;

Naar een nieuwe hoofdredacteur AutoWeek wordt gezocht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in