Overslaan en naar de inhoud gaan

Webshop zet WhatsApp in voor ‘voetjesanalyse’

Advies via tekst, foto's of video's.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Steeds meer bedrijven zetten WhatsApp in als extra kanaal voor hun klantenservice. De kinderschoenenwebshop Gigagaaf.nl gebruikt als eerste Whatsapp als tool voor het maken van een voetjesanalyse

related partner content for mobile comes here

Marjolein van der Steen (Gigagaaf.nl): ‘Ongeveer anderhalve maand geleden zijn we gestart met een proefperiode voor de WhatsApp service. Vanaf het eerste moment ontvangen we regelmatig berichten. Het overgrote deel van de vragen die we ontvingen waren gericht op advies voor het vinden van het juiste paar kinderschoenen. Om onze klanten beter van dienst te kunnen zijn gebruiken we WhatsApp nu als een tool om een voetjesanalyse te maken. Als klanten twijfelen tussen bepaalde maten of andere vragen hebben kunnen ze via WhatsApp een foto van het kindervoetje op de voetjesmeter sturen. Zo kunnen onze experts meekijken en een passend maatadvies geven. Daarnaast kunnen we zo snel zien of een voet breed of smal is en zo weer specifieke merken aanbevelen”

Wanneer je met je mobiel naar de website van Gigagaaf.nl gaat kun je de contactgegevens downloaden en deze direct tussen je contacten zetten. Hierna kunnen direct vragen, foto’s of video’s via Whatsapp naar de webshop worden gestuurd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in