Overslaan en naar de inhoud gaan

Emakina lanceert campagne ‘Koken met sterren’ voor Barilla

Doel van de actie is merkbekendheid van Barilla te vergroten binnen de Vlaamse markt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Emakina bedacht een actie rond koken met twee Bekende Vlamingen en werkte het geheel audiovisueel en online uit. De bekende Vlamingen zijn acteur en zanger Stan van Samang en model en presentatrice Ann van Elsen.

related partner content for mobile comes here

Vlamingen kunnen uitnodigen om in hun keuken een pasta klaar te maken. Dit doen ze door een videoboodschap op de te plaatsen in hun beste Italiaans. Vervolgens kunnen mensen stemmen op hun favoriete kandidaat. Wie in plaats van bekende Vlamingen liever vrienden of familie uitnodigt op een Italiaans culinair feestje, kan op de website een video delen met zijn of haar gasten.

Naast de tv-reclame, creëerde Emakina de nieuwe Barilla Facebook-pagina, banners, een Facebook-reclame en campagnewebsite.

Credits
Emakina campagneteam
Klantencontact: Thierry Willer, Fabian Pepe
Creatives: Xavier Bouillon, Marthijn Klopper, Yves Cwajgenbaum
IT Support: Josi Swerts
Website, banners: Alexandre Gilmart, Nicolas Dierck, Linn Legros
Ontwikkeling: Yves Guidé en Christophe Deaconescu
Integratie: Mélanie Van Loock, Louis Hoebregts
Social en Facebook: Sven Houben
KPI’s en Google Analytics: Thomas Vande Casteele, Luka Vicini
Video Productie: Eldad Spanoghe, Bernard Cornut, Fiona Chevalier

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in