Overslaan en naar de inhoud gaan

De Perslijst geeft vroege vogels gratis koffiemokken

De database voor pr-gebruik biedt extra’s aan vroege inloggers en diegene die op vrijdag tot laat doorwerken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bezoekers die ’s ochtends heel vroeg inloggen op krijgen een koffiemok aangeboden. En wie vrijdagmiddag lang doorwerkt zal een pop-up zien verschijnen met een goedmaker voor het missen van de vrijdagmiddagborrel. New York Pizza is bezig met het ontwikkelen van online tegoedbonnen die de Perslijst zijn abonnees kan aanbieden.
 

related partner content for mobile comes here

Directeur Jeroen Goeman Borgesius: ‘We zijn heel erg blij met onze abonnees en dat willen we ze graag laten weten. Hoe goed onze database met journalisten ook is en hoe blij onze abonnees ook zijn met het product, het blijft software. Daarom wilde ik iets extra’s doen.’


De Perslijst geeft ook bontmutsen weg aan abonnees via Facebook. Goeman Borgesius: ‘Dat is het gevolg van een extreme uitverkoop waar ik langs liep op weg naar kantoor. In die winkel heb ik toen alle bontmutsen gekocht. Aan het eind van het jaar gaan we waarschijnlijk weer iets met champagne doen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in