Overslaan en naar de inhoud gaan

Wehkamp.nl naar Vizeum

Na een uitvoerige bureau-oriëntatie heeft wehkamp.nl besloten de mediabelangen onder te brengen bij Vizeum.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wehkamp.nl keert na vijf jaar terug bij het mediabureau uit het Dentsu Aegis netwerk. Marketing- en mediastrategiebureau 3MO begeleidde de bureau-oriëntatie. Het online warenhuis is begin dit jaar begonnen met een nieuwe campagne. Wehkamp claimt dat deze campagne in de eerste zes maanden een omzetgroei opleverde van negen procent versus vorig jaar.

Het account is afkomstig van M2Media, dat naar verluidt wel was uitgenodigd om het account te verdedigen. Wehkamp.nl wil in samenwerking met Vizeum met een geïntegreerde media-aanpak de leidende positie versterken en verdere groei bewerkstelligen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in