Overslaan en naar de inhoud gaan

Bloemenbureau zet Whatsapp in voor delen advertentie

Exponential Interactive, een wereldwijde speler op het gebied van multi-screen oplossingen, heeft in samenwerking met UM voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een van de mediadoelstellingen van de campagne mooiwatbloemendoen.nl betrof het aantal social shares op campagne-niveau. Om het sharen van de campagne extra persoonljik te maken en omdat Facebook en Twitter voor het sharen niet erg persoonlijk zijn, werd door mediaburau UM de Whatsapp social share button voorgesteld.

related partner content for mobile comes here

Na interactie met , een initiatief van Bloemenbureau Holland, wordt een video getoond die uitleg geeft over de campagne. Daarna kiest de consument ervoor om direct door te gaan naar de actie op Facebook of om en vriend(in) via een preset Whatsapp boodschap te attenderen. “De mogelijkheid om een campagne boodschap te delen is niet nieuw; delen via Whatsapp was voor ons de eerste keer. We zijn er trots op dat we dit voor Mooiwatbloemendoen.nl en UM konden ontwikkelen“, aldus Michiel van Turnhout, Country Manager Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in