Overslaan en naar de inhoud gaan

Hearst Magazines introduceert Beauty Lab

Hearst Magazines Netherlands zet een nieuw concept op waarbij 'cosmetica zo breed en effectief mogelijk benaderd moet worden'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In Beauty Lab gaan de beauty directors van verschillende titels intensief samenwerken met de afdelingen sales, events en marketing. Het team staat onder leiding van Sylvia Platjouw. De beauty directors zijn de experts en de account- en marketingmanagers moeten fungeren als sparring partners en bruggenbouwers naar de merken.

Het doel van Hearst is een &;360 graden-benadering&; die ervoor zorgt dat niet alleen print en online van de titels op elkaar aansluiten, maar dat ook content en events worden gecreëerd die passen bij de titels en de cosmeticamerken waarmee Hearst samenwerkt.

De beauty directors blijven ieder verantwoordelijk en aanspreekbaar voor hun eigen titel.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in