Hearst Magazines introduceert Beauty Lab
Hearst Magazines Netherlands zet een nieuw concept op waarbij 'cosmetica zo breed en effectief mogelijk benaderd moet worden'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In Beauty Lab gaan de beauty directors van verschillende titels intensief samenwerken met de afdelingen sales, events en marketing. Het team staat onder leiding van Sylvia Platjouw. De beauty directors zijn de experts en de account- en marketingmanagers moeten fungeren als sparring partners en bruggenbouwers naar de merken.
Het doel van Hearst is een '360 graden-benadering' die ervoor zorgt dat niet alleen print en online van de titels op elkaar aansluiten, maar dat ook content en events worden gecreëerd die passen bij de titels en de cosmeticamerken waarmee Hearst samenwerkt.
De beauty directors blijven ieder verantwoordelijk en aanspreekbaar voor hun eigen titel.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid