Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma zet specialisten in voor mobiele impuls

Uitgever gaat klanten intensiever begeleiden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mobiel is niet meer weg te denken uit het mediagedrag van consumenten maar veel adverteerders vinden nog niet vaak de weg naar de inzet van dit ‘massamedium’.

related partner content for mobile comes here

Volgens Victor Beerthuis (Head of Mobile Sanoma) is er veel vraag naar kennis en kunde  op gebied van mobile. Met het opzetten van een team met mobile specialisten wil Sanoma klanten van concept, campagne tot evaluatie klanten gaan ondersteunen met het inzetten van mobiel. Sanoma hoopt dat deze intensieve begeleiding een positieve impuls heeft voor de mobiele advertentiemarkt. Daarnaast haalt Sanoma inspiratie en vaak inspiratie en kennis uit Scandinavië Azië en de UK.

Beerthuis: ‘We denken mee over het mobiele campagneconcept. Ook ontwikkelen we de mobiele advertisingstrategie, zorgen voor doorvertaling van de campagne naar mobiel of helpen met de optimalisatie, verzorgen de hosting en de inkoop van de media. Door die samenwerking komen we tot een veel effectievere campagne.en kunnen we de learnings meenemen in het vervolgtraject.’ 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in