
Voorbijgangers keken verrast op toen een bijenkolonie de Rotterdamse Westblaak overnam. De spectacular abri is onderdeel van de campagne van VSM Geneesmiddelen voor de Nisyleen Hoestsiroop. Een hoestsiroop met het ingrediënt Honey-Active, op basis van Acacia honing.
De bestickerde spectacular abri laat op het ingebouwde beeldscherm zien hoe de honing vanuit de honingraat in het flesje Nisyleen druipt. Daarbij horen voorbijgangers een zoemend geluidseffect. In de video is te zien dat voorbijgangers verbaasd om zich heen kijken zodra de bewegende bijen te zien zijn.
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeSpecialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBVoor de campagne wordt naast outdoor ook TV, radio, en social ingezet.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee