Overslaan en naar de inhoud gaan

Kunstbende lanceert campagne ‘Gevaarlijk. Goed.’

Kunstbende roept vanaf vandaag jong talent op om zich aan te melden voor de voorrondes van de Kunstbende 2015, talentenwedstrijd voor jong…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De 25e editie wordt vandaag afgetrapt met de campagne &;Gevaarlijk. Goed.&; Die gaat over talentontwikkeling en competitie. Nieuw dit jaar zijn de beloningen voor degenen die winnen, zoals een optreden op Mysteryland.

related partner content for mobile comes here

Gevaarlijk. Goed. Is ontwikkeld door Festina Lente in samenwerking met UNDOG. Kunstbende daagt creatieve jongeren van 13 t/m 18 jaar de strijd aan te gaan met concurrerende deelnemers. Een overwinning kan leiden tot een gig op Mysteryland of een filmvertoning op het IFFR.

Kunstbende wil  deuren openen en en helpen carrière te maken. Festina Lente ontwikkelde om die reden een campagne met beelden van jongeren die geportretteerd worden met hun &;weapon of creation&;. ‘Daarnaast refereert &;Gevaarlijk. Goed.&; aan de indrukwekkende CV van Kunstbende zelf met sterren als Trijntje Oosterhuis en Martin Garrix’, aldus de bedenkers. Festina Lente tekende ook voor het positioneringstraject door middel van een nieuwe grafische identiteit en een website.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in