Fins concept voor interactieve televisie succesvol in Afrika


Neonella is strategisch partner van Somocon, dat betrokken is bij de ontwikkeling van multimedia concepten en diensten in Europa en Afrika. Flexvee brengt interactiviteit, online marketing en 'betting and gaming' naar televisie en kijkers kunnen met interactiviteit bitcoins verdienen. Het concept is niet alleen interessant voor de commerciële markt, maar de interactieve elementen kunnen ook worden gebruikt voor educatieve doeleinden.
Flexvee-sarjis_5_image_full_width.png
Het potentieel van de Afrikaanse markt
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMeer Afrikaanse landen gaan over van analoge naar digitale televisie, waardoor de vraag naar interactieve componenten voor televisie en videocontent groeit. Hoewel Afrika een inhaalslag maakt op technologisch gebied, zijn er al meer dan 500 miljoen mobiele gebruikers op het continent. Cisco voorspelt dat het mobiele dataverkeer per continent het meest zal groeien in Afrika, namelijk tot 70 procent in 2018.
Voor verdere ontwikkeling en exploitatie van Flexvee zoekt Neonella nog investeerders via het crowdfunding platform FundedByMe. Meer informatie over het concept is hier te vinden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid