Overslaan en naar de inhoud gaan

Caissière Ans Klok goochelt met Bolletje-beschuit

Verborgen camera-actie vormt de basis voor Bolletjes' nieuwe tv-commercial.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe commercial gemaakt door Etcetera laat zien hoe Hans Klok als caissière Ans Klok beschuit omtovert tot andere ontbijtproducten van Bolletje.

related partner content for mobile comes here

Bolletje werkt binnen de campagne ‘Meer dan alleen echte beschuit’ aan meer verborgen camera-acties om consumenten te verrassen met een alternatief voor beschuit. Het bakkersbedrijf geeft daarnaast aan dat het &;niet uitsluit dat ook andere bekende Nederlanders dit jaar hun opwachting zullen maken in een van de acties binnen de nieuwe campagne.&;

Credits
Bureau: Etcetera
Verantwoordelijk vanuit Bolletje: Elbert Ricken, Sándor van Mil
Creatie: Wouter Voges, Maarten Remmers en Ben Imhoff (CD)
Strategie: Olaf Arkauer, Paul van Kuilenburg
Account: Danny van de Wetering, Charon Boumann
Social PR: Peter Drent, Mark de Leeuw
RTV: Marieke Prette
Regisseur: Coen Stroeve
Productiemaatschappij: B&I
Producer: Jelani Isaacs
Editor: Jelmar Hoekstra
Postproductie: The Ambassadors
Geluid: Earforce

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in