Overslaan en naar de inhoud gaan

Voormalig Ahold-man wordt commercieel directeur bij Dirk en Dekamarkt

Edwin de Maa wordt bij Detailresult verantwoordelijk voor category management en inkoop van de twee formules.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Edwin de Maa (44) is aangesteld als commercieel directeur bij Detailresult Groep. In deze positie heeft hij de verantwoordelijkheid om category management en inkoop van de formules die vallen onder Detailresult, Dirk en DekaMarkt, te versterken. Zijn dienstverband is per 11 september ingegaan. 

related partner content for mobile comes here

Loopbaan
De Maa startte zijn loopbaan in retail na afronding van zijn studie Economie in Rotterdam. In 1998 begon hij als trainee bij Laurus/Super de Boer. Vervolgens is hij daar in diverse functies werkzaam geweest. In 2009 stapte hij over naar C1000. Na de overname van C1000 door Jumbo werd De Maa verantwoordelijk voor de commerciële integratie.

Ahold
Tot eind september 2016 was Edwin werkzaam voor Ahold. In augustus 2013 startte hij daar als senior director sourcing voor Ahold Europe. In zijn laatste rol was hij lid van de task force die verantwoordelijk was voor het plannen en kwantificeren van de commerciële synergiën voor Ahold en Delhaize in Europa.

Beeld: Detailresult Groep

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in