Overslaan en naar de inhoud gaan

Jeroen van Hove en Steve Brown naar 180 Kingsday

Jeroen van Hove is benoemd tot data and insights strategist en Steve Brown wordt content and innovation director.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Van Hove was chief data officer bij TBWA\ in Helsinki en werkte daarvoor een aantal jaren bij MediaCom in Amsterdam en Helsinki. Brown werkte bij TBWA\ Helsinki als chief content officer and creative director.

Volgens CEO Sander Volten moeten de twee 180 Kingsday voorzien van de nodige analytische en innovatieve inhoud. 'Beiden hebben ervaring met het transformeren van merken met heel creatief en intuïtief werk. Ze hebben ook de strategische kracht om dat om te zetten in tastbare businessresultaten.'

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in