Overslaan en naar de inhoud gaan

P&G's Marc Pritchard heeft 'wake up call' voor digitale ad-industrie

De lat moet omhoog, vindt de chief brand officer van Procter & Gamble.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Digitale reclame mag dan inmiddels de belangrijkste advertentievorm zijn wereldwijd, die positie brengt ook een verantwoordelijkheid met zich mee. Dat vindt Marc Pritchard, de hoogste marketingbaas van Procter & Gamble. Zijn keynote gistermiddag op Dmexco was bedoeld als ‘een wake up call voor de digitale ad-industrie. ‘Toen wij de lat hoger legden voor transparantie, werd duidelijk dat digitale media nog een grote inhaalslag heeft te maken.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in